Åsmund Skjæveland aasmunds@student.matnat.uio.no skreiv i innlegget news:41E24729.3020708@fys.uio.no:
Då eg spurte om "database backend" for ei tid sidan vart svaret «databasemotor».
Ja, og eg synest dette er mykje betre enn «bakstykke». «Bakstykke» forstår eg ikkje, det er eit nytt, konstruert og uforståelig ord. «Motor» er derimot umiddelbart forståelig.