j
k
j a
j l
Tysdag 9. juni 2009 skreiv Bjørn Kvisli:
Har ikke Mandriva rpm-pakker?
Jo, korleis det?
Mandriva har eit utmerka system for installering og oppdatering av pakkar, både frå grafisk grensesnitt og frå kommandolinja.
Back to the thread
Back to the list