tirsdag 13. august 2002, 12:29, skrev Karl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget | | news:OF64FD4268.BDF26366-ONC1256C14.0029CB46@akershus-f.kommune.no: | > Er denne løysinga tilfredsstillande? | > | > ?? Jeg ser ingen forskjell når det gjelder at pila ligger over | > bokstavene (og at man dermed må rulle litt opp for å finne | > knappen). | | Pila ligg over bokstavane men du treng *ikkje* rulla for å komma | til pila ved navigering til og frå navigasjonsstripa. | | Forklaring: Før havna du med bokstaven øvst på skjermen når du | følgte ei lenkja frå navigasjonsstripa. No havnar du med pila øvst | når du følgjer ei slik lenkja. Det var dette som var | hovudproblemstillinga. | | (Viss du *absolutt* vil ha pila og bokstaven på same linja (noko | eg synest ser fælt ut), treng du berre fjerna 'display: block;'- | deklarasjonen frå stilregelen til 'img'.)
Vel, det med om det er ved siden av eller over, er nok en smakssak. Jeg skal ikke være for sta der. Men hos meg fungerer virkelig ikke det du sier: at pila står over bokstaven etter at jeg f.eks har trykt på «s» i alfabetet øverst. (Da bruker jeg opera på Debian-skolelinux-pr.25) Enig med deg i at det siste er viktigst.
Er du sikker på at du har fikset dette, eller er det noe galt i mitt oppsett?
Axel