torsdag 6. september 2001 12:26 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
I skriveprogram (særleg for programmering og slikt) finn me ofte ein funksjon som vert kalla 'highlighting'. Funksjonen markerer visse ord og konstruksjonar med fargar, slik at ein lettare får oversikt over C-kode, HTML eller kva det måtte vera.
I bokmåls-KDE er den direkte omsetjinga 'opplysing' brukt. På nynorsk har eg brukt 'syntaksmerking', som eg trur er litt meir forklarande. Men kva meiner de andre? Finst det kanskje eit tredje alternativ som er best?
Hva med fargekoding? Du får ikke med hele meningen, men det er kort, kontant - og ehhh samnorsk (?)