torsdag 2. februar 2006, 20:08, skrev Håvard Korsvoll:
Petter Reinholdtsen wrote:
Jeg tror vi bør ta et IRC-møte for å koordinere stavekontroll-arbeidet. Hvem er interessert? Når passer det? En gang i neste uke, eller uka deretter? Hvilken kanal? Foreslår #spell-norwegian på irc.debian.org.
Hei
Det er ein god idé. Denne helga er eg dessverre oppteken. Eg har høve mandag til torsdag neste veke viss vi startar klokka 1800 og ikkje held på så veldig lenge.
Ditto :-)
Jeg foreslår at vi tar utgangspunkt i arbeidslista fra Håvard, og ser hvor vi er i løypa.
No har eg fått gjort litt fornuftig med orddatabasen. Eg har lagt inn ein hjelpetekst som kjem med på e-postane som blir sendt ut.
Eg har lagt inn alle orda frå «make words.nb» som ikkje var der frå før inn i orddatabasen for bokmål. Det same har eg gjort for nynorsk «make words.nn».
Høres bra ut! Kan du se om http://no.speling.org/filformat.html stemmer og hva som må legges til for nynorsk? (Forresten er bildet øverst en død lenke - litt irriterende, hva skulle vært der?)
Mvh Axel