2012/12/21 Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no
Den 11.12.2012 04:58, skreiv Olav Dahlum:
Hei.
Jeg lurer egentlig bare på om en eller flere her er interessert i å oversette deler av LibreOffice til bokmål sammen med meg. Det er fortsatt ingen som er villige til å kikke på nynorsk, så denne ligger for øyeblikket brakk.
…
Eg dumpa på LibreOffice for eit par veker sidan. Har «utforska» reknearket litt, men ikkje brukt dei andre funksjonane. Har tidlegare brukt Open Office tekst ein del, men er ikkje noen erfaren brukar av desse programma. Men kan kanskje vere til litt hjelp likevel.
Som du ser av språket mitt, er eg mest opptatt av nynorskversjonen, men jeg skriver bokmål også når dette er nødvendig.
Er det nok å opne konto på Pootle server og setje i gang, eller blir dette for useriøst? Eg har alt opna konto der bare for å sjå korleis det verkar, men har ikkje lasta opp endringar. Ser at mange av omsetjingane kan vere nokså fort gjort, medan andre nok krev litt diskusjon på førehand t.d. i dette forumet.
Eg har omsett GIMP UI og handboka til nynorsk og hjelper til med å skrive dokumentasjonen. I dette arbeidet bruker eg Windows. I dei tilfella eg treng å emulere Linux, bruker eg Cygwin. Dermed har eg også vore til litt hjelp når GIMP-dokumentasjonen skal «omsetjast» til Windows.
Det meste av ledig tid kjem eg nok framleis til å bruke på GIMP, men i rolege periodar kunne eg kanskje putte inn litt arbeid for LibreOffice også.
Jeg ga deg full tilgang til nynorsk-prosjektet, så velkommen om bord.
Helsing Kolbjørn Stuestøl
______________________________**_________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/**mailman/lister.ping.uio.no/**listinfo/i18n-nohttps://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no