On Sunday 11 August 2002 17:25, Axel Bojer wrote:
Kom forresten på, at «ktouch» burde med på menyen? Under «norsk»? Dessuten tuxtype, eller hva et nå het. Under «annet» ?
Hvorfor skal disse to programmene med nesten identisk funksjonalitet ligge to forskjellige steder?