j
k
j a
j l
On Fri, 2003-01-24 at 15:55, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Ja, kven som helst kan posta til i18n-listene.
Kva med eit aldri så lite spamfilter i form av SpamAssassin og Razor? Fjerner rundt 40 spam for meg om dagen.
Attachments:
Back to the thread
Back to the list