Er denne påmeld, eller har spam sneke seg igjennom? On Fri, 24 Jan 2003 herald@ns1.nabitel.com wrote:
Sorry for interrupting you - click refuse mailto:mailer@ns1.nabitel.com for no more mail... ¡¡
- Welcome to Domain Free Auction
http://www.DomainLinkers.com/English.asp site - http://www.domainlinkers.com/English.asp Domain Auction: Do you want to sell or buy Internet domains? The DomainLinkers.com is the best place to deal your domains! Do not hesitate to visit NOW!
Sell or Buy Your Internet Domains ! http://www.domainlinkers.com/English.asp
Have a nice day. Thank you.
Fredag 24. januar 2003 15:32 skreiv Vidar Løkken:
Er denne påmeld,
Nei.
eller har spam sneke seg igjennom?
Ja, kven som helst kan posta til i18n-listene. Dette er til mykje større nytte enn ulempe, for det hender ofte at ein eller annan treng informera omsetjarane om eitt eller anna. Eg har nett bladd gjennom eit par månader av listearkivet, og ser at spam er eit veldig lite problem på i18n-nn.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
On Fri, 2003-01-24 at 15:55, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Ja, kven som helst kan posta til i18n-listene.
Kva med eit aldri så lite spamfilter i form av SpamAssassin og Razor? Fjerner rundt 40 spam for meg om dagen.
Jakob Breivik Grimstveit jakob@grimstveit.net writes:
On Fri, 2003-01-24 at 15:55, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Ja, kven som helst kan posta til i18n-listene.
Kva med eit aldri så lite spamfilter i form av SpamAssassin og Razor? Fjerner rundt 40 spam for meg om dagen.
Så lenge i18n-nn ikkje får stort meir enn éin spam i månaden, trur eg filtrering er meir bry enn det er verdt.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes