Skal i møte med Akershus fylkeskommune og Sun den 7. desember. Trenger å vite hva status på oversetting av OpenOffice er i forhold til nynorsk og bokmål.
Hvor mye er gjort, hvor mye gjenstår, og hvor mye tid tror dere en første oversettelse vil ta?
Det er svært viktig å få tilbakemelding om dette før møtet med Akershus FK før fredag 7. des. da det kan se ut til at de kan bidra til at arbeidet med oversetting kan tilføres flere folk.
mvh Knut