Alexander Rødseth wrote:
Hei,
Den 06.12.07 skrev Axel Bojer axelb@skolelinux.no følgende:
Jeg har brukt programmet i lang tid uten at jeg har merket noe til den feilen, kanskje jeg har hatt flaks eller vært uoppmerksom?
Kanskje du ikke har brukt søkemapper/virtuelle mapper?
Joda, og med virtuelle mapper har jeg hatt problemer, men selve innholdet er jo ennå der, derfor bruker jeg en blanding av ekte og virtuelle mapper nå :-)
Hilsen Axel