Tysdag 9. juni 2009 skreiv Axel Bojer:
Prøvde å laste ned en po-fil, hvorved jeg bare fikk beskjed om at jeg skulle få en e-post -- som ennå ikke er kommet :-/
Eg har opplevd det har tatt over 14 dagar. Men i det siste har det ikkje tatt meir enn litt over ein time. Opplasting er verre.
Noen som vet om koordineringen med KDE osv. har blitt bedre?
Med KDE er iallfall koordineringa ikkje blitt betre.