[Herman Robak]:
Den vanlige måten å fikse sånt på e-postlister, er å la alle meldinger fra ikke-abonnenter gå til listeeier. Så må listeeier sende disse manuelt videre til lista, og eventuelt legge avsenderen til en hviteliste.
Dette medfører noe ekstraarbeid for listeeier, som da bør lese e-post minst én gang daglig.
dette kan eg ikkje love. eg har skrudd på tilbakemelding viss meldingar vert stoppa, og oppmoder folk til å abonnere med avsendaradressa si. hugs at du kan abonnere med fleire adresser, men skru av levering på ei eller fleire av dei.
Listeeier for i18n-no@lister.ping.uio.no er Kjetil Torgrim Homme. Har du tid og ork, Kjetil?
ohoj! eg hadde heilt gløymt at eg var listeeigar. eg har irritert meg over spammen sjølv ;-)