Wednesday 4. August 2004 23:56, wrote Gaute Hvoslef Kvalnes:
Alle omsetjingane våre fram til no, seint i kveld, er sende inn til KDE og vil koma med i KDE 3.3. Godt jobba, og god natt!
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Det var hyggelig å høre. Håper vi har fått gjort ferdig en god del. Da er det ikke så mye igjen ;)
God natt.