Nils Kristian Tomren wrote:
Er helt blank på svn så jeg lurer på hvilke kommandoer jeg skal bruke for å sjekke ut, oppdatere, melde inn o.s.v.
Noen som har en liten oversikt?
Akkurat dei same som før.
Men viss du brukar nyaste versjon av KBabel, har denne støtta for SVN innebygd. Eventuelt kan du bruka grafiske program som esvn.