Heisann
Jeg har vert borte fra oversettingen av kde en liten stund og har forstått det slik at den er flyttet over til SVN.
Er helt blank på svn så jeg lurer på hvilke kommandoer jeg skal bruke for å sjekke ut, oppdatere, melde inn o.s.v.
Noen som har en liten oversikt?
NilsK
On 26/11/05, Nils Kristian Tomren project@nilsk.net wrote:
Heisann
Jeg har vert borte fra oversettingen av kde en liten stund og har forstått det slik at den er flyttet over til SVN.
Er helt blank på svn så jeg lurer på hvilke kommandoer jeg skal bruke for å sjekke ut, oppdatere, melde inn o.s.v.
Noen som har en liten oversikt?
NilsK
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Sjekke ut: «svn co svn://...» Oppdatere: «svn up» Melde inn: «svn ci» evt. «svn ci -m "Fikset en skrivefeil i xxx»
Ellers kan jeg anbefale denne siden, http://linuxguiden.no/index.php/SVN#Arbeidsflyt_i_praksis_med_Subversion
-- Mvh / Best regards Espen Fjellvær Olsen espenfjo@gmail.com Norway
Lørdag 26. november 2005 17:12, skrev Espen Fjellvær Olsen:
Ellers kan jeg anbefale denne siden, http://linuxguiden.no/index.php/SVN#Arbeidsflyt_i_praksis_med_Subversion
takk Fant også denne: http://developer.skolelinux.no/dokumentasjon/subversion.html
NilsK
Lørdag 26. november 2005 16:34, skrev Nils Kristian Tomren:
Er helt blank på svn så jeg lurer på hvilke kommandoer jeg skal bruke for å sjekke ut, oppdatere, melde inn o.s.v.
Stort sett det samme som før. Det er litt ekstra første gang du setter igang. Har laget en enkel oppskrift for dette tilpasset skolelinux svn:
http://developer.skolelinux.no/dokumentasjon/svn-mini-howto.txt
- k
Lørdag 26. november 2005 19:16, skrev Knut Yrvin:
Stort sett det samme som før. Det er litt ekstra første gang du setter igang. Har laget en enkel oppskrift for dette tilpasset skolelinux svn:
http://developer.skolelinux.no/dokumentasjon/svn-mini-howto.txt
Takk for det. Fant denne i sted så jeg kom i gang: http://developer.skolelinux.no/dokumentasjon/subversion.html
Kan det være en ide og oppdatere siden under? http://www.skolelinux.org/no/contribute/cvs_intro/
God helg.
NilsK
Lørdag 26. november 2005 19:16, skrev Knut Yrvin:
Lørdag 26. november 2005 16:34, skrev Nils Kristian Tomren:
Er helt blank på svn så jeg lurer på hvilke kommandoer jeg skal bruke for å sjekke ut, oppdatere, melde inn o.s.v.
Stort sett det samme som før. Det er litt ekstra første gang du setter igang. Har laget en enkel oppskrift for dette tilpasset skolelinux svn:
http://developer.skolelinux.no/dokumentasjon/svn-mini-howto.txt
Takk for det. Fant denne i sted så jeg kom i gang: http://developer.skolelinux.no/dokumentasjon/subversion.html
Kan det være en ide og oppdatere siden under? http://www.skolelinux.org/no/contribute/cvs_intro/
God helg.
NilsK
Nils Kristian Tomren wrote:
Er helt blank på svn så jeg lurer på hvilke kommandoer jeg skal bruke for å sjekke ut, oppdatere, melde inn o.s.v.
Noen som har en liten oversikt?
Akkurat dei same som før.
Men viss du brukar nyaste versjon av KBabel, har denne støtta for SVN innebygd. Eventuelt kan du bruka grafiske program som esvn.