Petter Reinholdtsen skrev:
[Axel Bojer]
Hva med at man sender en e-post til spelingnb-krøllalfa-tyge.sslug.dk
Det burde fungere. Kanskje et webskjema bør lages som sender denne mailen, for å redusere sjansen for feil på formatet?
WORD: nytt_ord STATUS: + COMPOSITE-WORD: nytt-ord EDITOR: Innsenders navn <navn@e-postleverandør.no>
Jeg tror det holder med
WORD: nytt_ord STATUS: ? EDITOR: Innsenders navn <navn@e-postleverandør.no>
Da blir det opp til korrekturleserne å sjekke ordet.
Greit, jeg kan se om jeg får snekret sammen et php-skript i helga (i Narvik) så legger vi ut det på no.speling.org.
Ja, hvem har laget byggesystemet? Du har vel bygget på en tidligere versjon? Hvem kan man spørre?
Jeg tror Rune Kleveland har laget byggsystemet, og han er travelt opptatt med andre ting og derfor vanskelig å spørre. Vi må nok finne ut av det selv. :)
:-( Vi får vel gjøre så godt vi kan, da, men ville selvsagt vært bedre å kunne spørre noen som kjenner systemet.
-Axel