Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Jeg testet igjen, og nå virker både stavekontroll, orddeling og synonymer.
Fint.
Skal vi rette småfeilene, eller bare legge det ut på:
Foreslår at vi gir ut, og fikser småfeilene i neste utgave.
Ok. http://alioth.debian.org/frs/?group_id=30577
Inneholder siste versjon.
Neste skritt en pressemelding.
Jepp. Skal vi samle utkastet på wikien?
Ok, se:
http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/pressemelding-2.0.10.
-Axel