Fredag 23. november 2001 10:39 skreiv Karl Ove Hufthammer:
2001-11-22 21:25:49, Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com:
- Me Brukar Ikkje Store Førebokstavar i menyar.
Av og til er funksjonsnamn utforma som særnamn. Det klarar me oss utan på norsk.
Har du eit døme? Eg skjønte ikkje heilt kva du meinte.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes