Torsdag 2. mai 2002 07:09 skreiv Karl Ove Hufthammer:
[posted and mailed] Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no wrote in news:Pine.GSO.4.21.0205012326320.11629-100000@thrir.ifi.uio.no:
Hvor mange kan og vil jobbe fulltid med oversettelse i sommer?
Viss eg får betalt, *kan* nok eg gjera det, men eg er ikkje tilgjengelig før rundt midten av juni.
Det har eg og sagt eg kan, viss eg får betalt for det. Eg treng nemleg ein jobb ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes