Rune Nakim:
Jeg fant ikke ordet launch i Fellesordlista (som er helt utrolig nyttig!):
Jeg har to eksempler, fra pakken gnome-desktop:
"Not a launchable item" og "No command (Exec) to launch"
Oversetter dere launch med kjøre eller starte?
Begge delar, avhengig av samanhengen. (Har kanskje vore litt inkonsekvent.)
Og hva blir da launchable? Kjørbar fungerer, men det gjør vel ikke startbar.
Einig.
Kva omsettinga bør vera er avhengig av samanhengen. Er «launchable» noko anna enn «executable» (altso ei fil med «kjørbar»-flagget slått på)? (Eg kan lett tenka meg situasjoner der det er det). Kva er «element» her? Ei fil, eller noko anna?