Måndag 10. september 2007 skreiv Bjørn Steensrud:
...trunk/i18n/kde4-trunk ga meg nb, nn, se og templates - må jo ha med templates for at kbabel skal virke skikkelig, tror jeg,
Nei, templates er berre nyttig ved bruk av kataloghandsamaren i KBabel, og då berre for nye program som ikkje har eksisterande omsettingsfiler. Ved omlegging til KDE 4, la eg til omsettingsfiler for alle programma som hadde malfiler, so det er ikkje so nøye å ha «templates» lasta ned lenger.