j
k
j a
j l
Hei,
Jeg synes "fjørkantar" høres ut som en naturlig oversettelse.
Dersom man vil prøve noe annet enn den konvensjonelle "verktøykasse", synes jeg "malerskrin" høres ut som et passende ord i sammenheng med Gimp.
Med vennlig hilsen, Alexander Rødseth
Back to the thread
Back to the list