torsdag 25. mars 2004, 14:42, skrev Åsmund Skjæveland:
Men hvordan får jeg de andre tastene normale igjen?
det går ikkje an å nullstille tastaturinnstillingane, du må starte X på
Prøv 'setxbkmap no'.
‘setxkbmap no’ fungerte helt utmerket, takk!
-Axel