On Fri, 27 Jun 2003, Petter Reinholdtsen wrote:
[Herman Robak]
Denne lista trenger moderering nå!
Vil du moderere?
Jeg vil ikke moderere.
Dersom listadmin-scriptet installeres på PING-maskinen går det som en drøm å 'moderere' eller rettere sagt filtrere ut og kaste slike meldinger. Gitt listadmin og en bruker på PING-maskinen kan jeg godt melde meg frivillig hvis ingen andre vil...
Eller hadde det vært mulig å kjøre listadmin mot PING-listene fra en hvilken som helst maskin på UiO (eller iallfall overalt på Ifi/USIT)?
Thomas Gramstad thomas@skolelinux.no