On Fri, 2003-06-27 at 13:36, NZAGA MOBUTU JR wrote:
DEAR FRIEND,
I know this email will come to you as surprise because we have not met before. Actually,I contacted you because I never wanted anyone known to my family to be associated with the funds involved in this business. I am the first son of the late SEKO MOBUTU, the former President of the ZAIRE now democratic republicof congo.
Denne lista trenger moderering nå!
On Friday 27 June 2003 14:21, Herman Robak wrote:
On Fri, 2003-06-27 at 13:36, NZAGA MOBUTU JR wrote:
DEAR FRIEND,
I know this email will come to you as surprise because we have not met before. Actually,I contacted you because I never wanted anyone known to my family to be associated with the funds involved in this business. I am the first son of the late SEKO MOBUTU, the former President of the ZAIRE now democratic republicof congo.
Denne lista trenger moderering nå!
Evnt. moderering av bare non-user posts, for jeg tviler på at Nzaga Mobutu Jr er subscribet til i18n-nb ;-)
On Fri, 2003-06-27 at 14:37, Petter Reinholdtsen wrote:
[Herman Robak]
Denne lista trenger moderering nå!
Vil du moderere?
Jeg vil ikke moderere.
Ikke jeg heller. Du og Gaute fikk mailen, fordi dere står som listeeiere. Gaute?
Ellers er vel Axel Bojer regnet som koordinator for bokmålsoversettelsene nå? Jeg har ikke abdisert offisielt, men i praksis er det vel Gaute og Axel som kjører showet.
On Fri, 27 Jun 2003, Petter Reinholdtsen wrote:
[Herman Robak]
Denne lista trenger moderering nå!
Vil du moderere?
Jeg vil ikke moderere.
Dersom listadmin-scriptet installeres på PING-maskinen går det som en drøm å 'moderere' eller rettere sagt filtrere ut og kaste slike meldinger. Gitt listadmin og en bruker på PING-maskinen kan jeg godt melde meg frivillig hvis ingen andre vil...
Eller hadde det vært mulig å kjøre listadmin mot PING-listene fra en hvilken som helst maskin på UiO (eller iallfall overalt på Ifi/USIT)?
Thomas Gramstad thomas@skolelinux.no
[Thomas Gramstad]:
Dersom listadmin-scriptet installeres på PING-maskinen går det som en drøm å 'moderere' eller rettere sagt filtrere ut og kaste slike meldinger. Gitt listadmin og en bruker på PING-maskinen kan jeg godt melde meg frivillig hvis ingen andre vil...
Eller hadde det vært mulig å kjøre listadmin mot PING-listene fra en hvilken som helst maskin på UiO (eller iallfall overalt på Ifi/USIT)?
du kan køyre listadmin frå vilkårleg maskin på Internett, du treng berre Perl 5.6 eller nyare. eg modererer i18n-no i same køyring som UiO-listene.
Onsdag 2. juli 2003 22:06 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
[Thomas Gramstad]:
Dersom listadmin-scriptet installeres på PING-maskinen går det som en drøm å 'moderere' eller rettere sagt filtrere ut og kaste slike meldinger. Gitt listadmin og en bruker på PING-maskinen kan jeg godt melde meg frivillig hvis ingen andre vil...
Eller hadde det vært mulig å kjøre listadmin mot PING-listene fra en hvilken som helst maskin på UiO (eller iallfall overalt på Ifi/USIT)?
du kan køyre listadmin frå vilkårleg maskin på Internett, du treng berre Perl 5.6 eller nyare. eg modererer i18n-no i same køyring som UiO-listene.
Finst det skriptet ein stad? Etter ei av virusbølgjene i sommar stengde eg i18n-nb og i18n-nn for ikkje-abonnentar, og har teke meg bryet med å sletta kvar einaste melding i peik-og-klikk-grensesnittet til Mailman. Denne veka nådde virusaktiviteten nye høgder, og det ligg rundt 2500 meldingar og ventar ...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes