j
k
j a
j l
søndag 27 november 2005, 16:48, skrev Karl Ove Hufthammer:
Ja. Det skal skrivast «om igjen». «Omigjen» er riksmål. Men eg føretrekker uansett «på nytt».
«På nytt» høres bedre. «Om igjen» minner om «lather, rinse, repeat ...»
Bjørn
Back to the thread
Back to the list