Axel Bojer axelb@start.no wrote in news:1020354166.3cd15e7692a82@nyepost.start.no:
hvilke arbeidsverktøy (ikke kbabel vel?, eller?)
Det blir nok opp til deg. AFAIK, finst det ingen eigne verktøy for omsetjing av OpenOffice.org. Programpakken brukar heller ikkje .po-filer.
Hvor på OpenOffice.org står dette, lette litt kjept, men fant bare http://l10n.openoffice.org/localization/Translation_Tips.html der det sto heller lite...
Ja, informasjonen her er mangelfull.
Eg held for øvrig på å lasta ned ein 'solver'-pakke av OpenOffice.org for å sjå om denne inneheld noko nyttig.