I LibreOffice på nynorsk er det brukt både «sti» og «stig» om "path". I menyen kan det stå «sti» medan det i lokalmenyen som kjem opp står «stig». Altså nokså inkonsekvent. Dette gjeld først og fremst i brukargrensesnittet (UI) for LibreOffice, men sikkert også i hjelp-filene. Bør dette rettast til «sti» eller «stig»?
Persoleg ville eg fretrekke «sti», men det har vel med vane og dialekt å gjere --- trur eg. Når eg skal halde stigen min rein, finn eg fram filla og tørkar målingflekkar av den reiskapen som av og til står oppetter husveggen. (For perfeksjonisten: Eg er klar over tonelagsskilnaden, men den ser eg ikkje på skjermen/papiret: stigen (leideren) - stigen (vegen)).
Helsing Kolbjørn Stuestøl