Axel Bojer wrote:
Jeg kan godt ta over :-)
...
Det er altså en stor del av det som ligger der som jeg har lagt inn allikevel, og jeg får lov å bruke noe av arbeidstiden på det også.
Bra :-)
Likevel kjenner jeg (ennå?) ikke så mye til det bakenforliggende systemet, så om du, Espen, hadde vært behjelpelig med å sette dette opp på en annen tjener, ville det vært fint.
Ikke noe problem, har faktisk lyst til å gjøre det også sånn at jeg kan se for meg selv at tjenesten forblir oppe.
Domenet synonymer.merg.net bør forbli (om ikke annet så som en peker),
Jeg hadde planer om å lage en peker til den nye tjeneren uansett. Merg.net er så kort at det vil jeg beholde selv, men en peker fra synonymer.merg.net er ikke noe problem :-)
Espen Talberg