2001-11-06 15:44:12, Eivind Tagseth eivindt@multinet.no:
Ser Galeon og endel andre programmer enkelt og greit bruker "fane", og det synes jeg fungerer greit.
Ja, det var eigentlig eit veldig greitt og kort ord. Eg vil bruka det i nye omsetjingar av Mozilla.