j
k
j a
j l
Hei,
Ser at ordet behandlar er brukt fleire plassar, og ganske konsekvent i KDE omsetjinga. Er dette ordet verkeleg eit godt ord i nynorsk samanheng?
Hadde det ikkje vore betre å bruke handsamar?
Back to the thread
Back to the list