Karl Ove Hufthammer wrote:
Fredag 09 november 2007 skreiv Axel Bojer:
Jeg fikk tilbakemelding om at følgende oversettelse ikke var helt god: klarte ikke lagre
Vedkommende mente man må ha en infinitiv der, jeg tror ikke det er nødvendig, men kanskje det er bedre:
Hva mener dere andre?
Eg føretrekker sterkt varianten utan infinitivsmerke. Dette står for øvrig òg omtalt i dei språklege retningslinjene våre, under overskrifta «Faste uttrykk».
Hmm, jo, nå ser jeg det ...
-Axel