Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Fredag 30. juli 2004 17:24 skreiv Eskild Hustvedt:
Hadde vært greit å vite hva jeg burde begynne å oversette. Spesifike filer burde være best. Har sjekka head-kde kdelibs/kdebase men har ikke funnet så mye.
Eit heitt tips er kmail.po og dei andre filene i head-kde-i18n/nb/messages/kdepim. Fristen for KDE 3.3 er 4. august, så all hjelp med å få ferdig så mykje som mogleg er velkomen.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Jeg jobber nå med kmail.po :)