On Fri, 2008-08-29 at 17:08 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
[Forhåpentligvis rett teiknkoding no.]
"vonlegvis", meiner du vel ;-)
Her er nokre fleire former me vaklar mellom i nynorskomsettinga. Synspunkt på kven av dei me bør standardisera på? Favorittane mine er merkte med «*».
skilnad/forskjell* forslag*/framlegg døme/eksempel*
eg meiner tvert i mot, det verkar rart å nytte bokmålsorda når i eit språk med a-infinitiv.
trå/tre (i kraft)
"trå" er bokmål, som Erik seier.
skriva over / overskriva
kan ein ikkje variere mellom desse avhengig av setningsbygnad?
tolkefeil/tolkingsfeil
eg hellar mot "tolkingsfeil".
(sam)talen/-a
"ei samtale" er veldig framand for meg, og eg seier "ei potete", "appelsine", "maskine" osv. :-)