[Erik Haugan]
Sist eg sjekka var det berre klammeformer i bøyingsverket som var merka i ordbanken, til dømes er "jentor" klammeform for "jenter". Klammeformer som gjeld skrivemåtar var ikkje merka, til dømes er ikkje "drøm" merka som klammeform for "draum".
Jepp, min erfaring av ordbanken er at det er litt merkelig tagging av ordene, og det virker ikke å være klar merking av hva som er korrekt stavede ord, og hva som er noe annet (f.eks. forstavelser og endelser). Den inneholdt et verdifullt tillegg til stavekontrollen, men kan ikke brukes direkte til stavekontroll.
Eg har arbeidd med mitt eige prosjekt: ein fullstendig nynorsknormal innanfor læreboknormalen utan valfrie former. Sjå:
Ah, dette må kunne importeres til stavekontrollen, slik at det er mulig å lage en stavekontrolldatafil som kun inneholder disse ordene. Antar det vil være interessant for i hvert fall noen av de som skriver nynorsk.
Arbeidet er ikkje heilt ferdig, men du finn dei fleste orda med søkjefunksjonen. Det gjenstår berre å leggje inn bøyingsmønster for nokre titals verb, så er databasen komplett. Ein databaseeksport skal gjerast tilgjengeleg når eg har kome i mål.
Fint at en databaseeksport vil gjøres til gjengelig. Håper lisensen kan være det samme som spell-norwegian-prosjektet, dvs. GPL-lisens, for forenklet arbeid med integrasjon.
Vennlig hilsen,