Måndag 15. desember 2003 19:26 skreiv Keld Jørn Simonsen:
Jeg synes også at hjemmekatalog er bedre. Men jeg er dansker og vet ikke hvad som er det beste på norsk. På dansk oversetter vi directory med katalog, og folder med mappe.
Bakgrunnen for valet var at KDE nyleg gjekk over til «folder» konsekvent. (Vel, nesten konsekvent ... I nokre få tekniske samanhengar brukar dei framleis «directory».)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes