j
k
j a
j l
Thor Erik Lie thorerik.lie@gmail.com skreiv Tue, 09 Feb 2010 15:14:35 +0100
satt og tenkte og vi har jo faktisk et sernorskt uttryk for Avatar, Profil bilde. enig?
Dersom du skriv "profilbilde" i eitt ord ;-)
Back to the thread
Back to the list