Bare hyggelig :)
I hvilken sammenheng skal det brukes?
Med vennlig hilsen Dan Åsen Hansen
lør. 20. jun. 2020 kl. 16:52 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Dan Åsen Hansen skreiv 20.06.2020 16:37:
Magnar Fjørtoft (han som har skrevet "Digital fotografering i praksis") sier det heter "Serieopptak" :)
Kult! Det var jo eit kort og greitt ord. Mykje betre enn «kontinuerlig høyhastighetsmodus». :)
Takk for at du sjekka opp i dette.
-- Karl Ove Hufthammer
E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org