Quoting Arne Christian Hårseth arnechaa@online.no:
Takk for rettelsene.
(..)
WEIBULLFORDELING WEBULL.FORDELING
I to ord, meiner du? Nei, uff!
Det er MS sin oversetting. Ser ingen grunn til å avvike fra MS sin oversetting i dette tilfellet.
Arne
Men det gjør jeg: Det finnes noe som heter «Weibull-fordeling», og noe (det samme) som heter «weibullfordeling». «weibull.fordeling» er det ingenting som heter. Nok skal vi gjøre det lett for excel-brukerne å kjenne igjen funksjonsnavnene, men selv en excel-bruker bør kjenne igjen microsofts feilstavelse i ordet «weibullfordeling», og det er det vi vil ha, siden det er korrekt stavemåte. :-)
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/