Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Her er det vel heller snakk om standardskriftene «Serif», «Sans Serif» og «Monospace»? Desse skal ***ikkje*** omsettast!
Hmm, kvifor ikkje? Det er jo generelle standardnamn og ikkje namn på spesifikke skrifter.
Er det ikkje namn på spesifikke standardskrifter då?
Eller med andre ord, vil ting fungera viss eg brukar dei (norske) kommandoane hjelpeteksten spør etter?