Hei,
på http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/other/nb/ så ser debian installer ut til å være 100%, men på http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html er det ikke slik. Har vi glemte å sende inn filer? (Sendte noen inn apt filen som ble nevnt i forrige uke?) Hvilken funksjon har https://alioth.debian.org/projects/d-i/? Jeg vet jeg er medlem av prosjektet, men forstår ikke helt hvor dette kommer inn i forhold til SkoleLinux (sin CVS)?
Hans - litt forvirret i dag