Onsdag 28. april 2004 16:54 skreiv axelb@skolelinux.no:
The following languages which have been, at one time or another, complete in Debian Installer 1st stage (http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html) will probably NOT be complete in the beta4 release of Debian Installer.
99% nb
Hey! That must be about _one_ string or something that i missed. Don't know how that happend though, thought I'd taken them all. Well, but for release 5 I will make a new try :-/ Axel Bojer One of "the magic Norwegians from Skolelinux" :-)
Hei, det var nok min feil at dåke ikkje fekk 100%. Var litt uheldig med timinga, og det sneik seg inn ei oppdatering mellom di oppdatering og då eg committa siste gongen. Håpar dei klarer å halda tekstfrysinga neste gong.
Det er forresten ein del nye og oppdaterte strenger i debian-installer no. Du kan elles prioritere tekstar i debian/2nd-stage mappa. Håvard.