Den 27.10.2016 01:35, Kjetil Kilhavn skreiv:
onsdag 26. oktober 2016 12.06.34 CEST skrev Kolbjørn Stuestøl:
Den 26.10.2016 00:49, Kjetil Kilhavn skreiv:
tirsdag 25. oktober 2016 20.35.34 CEST skrev Sigmund Hansen:
Jeg synes ikke forskjøvet er så dumt, men jeg ville nok sagt
forlenget
isteden.
Må si meg enig i det, forlenget er en mye bedre beskrivelse.
Går ut frå at dette gjeld omsetjing av "square".
Både "round" og "square" forlenger linja litt. Ei halv linjebreidd i
kvar ende. Så kanskje "firkanta" likevel? "Firkanta" og "rund"/avrunda"
fortel ingenting om at linja blir forlenga, men eg veit ikkje kor viktig
dette er.
Sant nok. Jeg synes uansett forlenget er bedre enn forskjøvet, men kanskje firkantet er det beste for å skille mellom (forlenget) avrundet og (forlenget) firkantet.
Ser at "Miter" er føreslått omsett med "spisst". Bildet "miter" lagar
er ein skarp kant uavhengig av kor spiss eller butt vinkelen er. Så
kanskje "skarpt" høver betre?
Skarpkant, det er noe jeg forbinder med trevarer (tilbake til sløyden igjen altså).
Skarpe linjer har jeg hørt om, men skarpe hjørner kan jeg ikke erindre
- men de har dem i Danmark:
skarpt hjørne
overført rund fødselsdag, jubilæum el.lign. som det evt. kan være ubehageligt at få markeret idet man derved mindes om tidens ubønhørlige gang
Vel, skarpe kantar og ditto hjørne kjenner eg både frå sløyden og frå teikna linjer. Kjennemerket på godt handarbeid var skarpe hjørne og skarpe kantar (i motsetnad til avrunda hjørne/kantar), kjennemerke på ei god (sak)teikning var skarpe hjørne og skarpe linjer når linjene skulle ha breidde. Men dette er kanskje ei avsporing. Spiss er for meg noko som er avspissa, altså med ein vinkel mindre enn 90 grader. (Ein gjerdestaur bør vere **spiss** i den nedre enden og **butt** i den øvre). Men eg har ingen problem med å godta spiss om vinklar og linjer, som er grunnlaget for denne diskusjonen. Kanskje på tide å lage eit samandrag over synsvinklane? Byrjar å bli problematisk å halda trådane.
Tror jeg holder en knapp på spisst, med mindre det fins gode grunner til å avvike er det vel lurt å bruke begreper som folk kan kjenne igjen fra annen programvare.
Godt poeng.
Microsoft ser ut til å bruke skarpt i Excel - og det er for meg god nok grunn til å ikke bruke det - regelen over gjelder kun for skikkelig programvare ;-)
Ja, kanskje ein god grunn, eigentleg :-) . Trur ikkje nokon finn overgangen frå skarpt i Microsoft til spisst i f.eks. LibreOffice problematisk. Fleire ord i reknearket til LibreOffice avvik frå dei brukte i Excel når Excel er nokså på jordet i forslaga sine. Kjem ikkje på eksempel i farten.
--
Kjetil Kilhavn
Commodore 64 => DOS + Windows => OS/2 => SuSE + KDE
Liten sidekommentar til denne: I mikroprosessorane sin barndom hadde eg bruk for å finne ein god prosessor. Endte opp med 8080 og 6802. Nøyare testing gav 6802 som klar vinnar. Mykje raskare og enklare å programmera enn 8080. Microsoft bygde sine første PC-ar på variantar av 8080, medan Mac(intosh) satsa på variantar av 6802. Legenden Commodore 64 brukte forresten 6502, forløparen til 6802. Helsing Kolbjørn
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no