On Sun, 25 Nov 2001, Roy-Magne Mo wrote:
On Sun, Nov 25, 2001 at 09:29:05PM +0100, Herman Robak wrote:
Noen forslag? «Multiøkt-CD» blir litt søkt, synes jeg.
Flerøkt-CD? Mangeøkters CD? Noe helt annet?
Fleirøkt-CD burde vel fungere. Kva er brukt i Nynorsk KDE då?
De to filene er ikke med i den nynorske oversettelsen. Nynorsk- og bokmålsoversettelsene har hver sine hull, på forskjellige steder.