Sigurd Gartmann sigurd-i18n-nb@brogar.org skreiv i innlegget news:1090881238.8603.36.camel@saltstraum.brogar.org:
Hva skal til for at dette skal bli riktig? Må en rekke personer involveres, eller er det så enkelt som å endre filnavn eller kopiere filer?
Etter det eg har forstått, eksisterer og fungerer «nb_NO»-lokalet no i alle nyare distribusjonar (og KDE har tydeligvis ingen problem med å bruka «nb» som språkkode).
So ja, det einaste ein treng er å byta namn på filene, samt oppdatere nokre språkoppsettfiler. Snarast mulig! :)