Den 18. okt. 2007 kl. 22.44 skrev Karl Ove Hufthammer:
Torsdag 18 oktober 2007 skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Det kom ingen fleire innlegg verken for eller imot «arkfane» --> «fane». Kan me bli einige?
Som tidlegare nemnd, bruker eg helst "fane" for dette fenomenet. Har altså ikkje noe problem med å vere einig i forslaget.
Viss eg ikkje får protestar, vil eg tolka dette som at ingen er ueinige i eit skifte frå «arkfane» til «fane» (dette kan eg enkelt gjera på alle KDE4-omsettingane).
Eg ventar nokre dagar før eg ev. gjer endringa.
Eg har inga synspunkt på kva det bør heita i KDE, tenkte berre nemna at i MacOS X bruker slike ting å heita "flik" på norsk. Eg synest det er eit bra og lett forståeleg ord, og er etter mi meining eit betre ord enn "fane". Men eg kjenner ikkje KDE, så eg veit ikkje kor bra det høver inn der.
Beste helsing Sjur