mandag 14. juli 2003, 10:53, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Måndag 14. juli 2003 10:16 skreiv Axel Bojer:
mandag 14. juli 2003, 10:10, skrev Axel Bojer:
Et ordet vi har brukt er «sammenslåing», vet ikke om det er aktuellt her.
Men kanskje «sammenføyning» er bedre, forutsatt at det er det samme det er snakk om. Vårt ord gjaldt celler, dette gjelder vel oppføringer i databasen?
OpenOffice.org har òg brukt «samanslåing» om databaseoperasjonen «join». Det er berre ei rett-fram-omsetjing som ikkje var så veldig gjennomtenkt. Me bør sikkert gå over til «samanføying», sidan det er etablert.
Da la jeg til i ordlista: <td>join</td> <td>sammenføyning (database-terminologi)</td>
mvh Axel