Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org skreiv i innlegget news:n2m-g.Xns958AE1EF16DC9huftis@ID-99504.news.uni-berlin.de:
Til orientering har eg no fått fiksa GCompris til å bruka koden «nb». Når eg sender inn neste oppdateringa av nynorskomsetting av Inkscape skal eg få fiksa denne òg.
Dette er no gjort. Neste utgåva av Inkscape vil bruka koden «nb».
Men bokmålsomsettinga er håplaust utdatert. (Hint til dei som måtte vera interessert i eit nytt omsettingsprosjekt!)