En liten oppdatering om l10n.no: Forrige fredag skrev jeg en e-post til Ornio AS. Pga. ferie så venter jeg en uke til før jeg purrer. Hvis det heller ikke fører frem, så bruker jeg telefonen.
Mvh Hans
PS! Takk Thomas G. Du hører fra meg når / hvis det blir aktuelt.
tir. 6. aug. 2024 kl. 01:07 skrev Thomas Gramstad thomas.gramstad@ub.uio.no:
On Mon, 5 Aug 2024, Hans Fredrik Nordhaug wrote:
tor. 1. aug. 2024 kl. 15:47 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Hans Fredrik Nordhaug skreiv 30.07.2024 12:50:
Noen aksjonspunkter - fyll på:
- Dokumentere at vi bruker Quarto og sette opp GitLab pipeline som
genererer HTML-sidene 2. Sette opp MR/PR workflow for repoet om det ikke allerede er gjort. 3. Finne domene og få NUUG til å ta ansvaret
Jeg har lyst til å jobbe litt med punkt 3: Kontakte Ornio AS og høre om de er villige til å overføre l10n.no til NUUG. Og i så fall, sjekke med NUUG om de er villige til å ta kostnaden. Noen innvendinger eller noen som allerede er på ballen?
Høyrest fint ut med punkt 3. Er du medlem av NUUG, Hans Fredrik? Viss ikkje, bør vel òg nokon i NUUG vera involvert i søknaden.
Nei, akkurat i år er jeg ikke (betalende) medlem. Jeg lodder stemningen med Ornio og hvis de er positive, så er det flott hvis et NUUG medlem står frem og blir med på søknaden.
Jeg er NUUG-medlem og kan sikkert være med på det.
Jeg jobber også i sekretariatet i NUUG og kan formidle kontakt til styret i NUUG.
Thomas Gramstad